JEZIČNO POSLIJEPODNE
Učenici i profesori Gimnazije Sisak održali su 15. svibnja Jezično poslijepodne za građane našega grada. Cilj je bio promicati jezično izražavanje (verbalno i neverbalno) te kulturnu raznolikost. Održane su interaktivne radionice na engleskom, hrvatskom i njemačkom jeziku. Radionicama su se odazvali građani različite životne dobi; od 7 godina do (pssst!), bivši i budući gimnazijalci, profesori, srednjoškolci – i svi su se, kako su sami rekli, odlično zabavili!
Što su osmislili učenici i profesori na pojedinim radionicama, pročitajte pod opširnije!
Radionice engleskoga jezik i međupredmetna povezanost s dramskim odgojem
U sklopu projekta Jezično poslijepodne održane su dvije radionice engleskoga jezika pod mentorstvom prof. Slađane Adamović, prof. Lade Furlan Zaborac i prof. Branke Sorić te radionica engleskoga jezika s međupredmetnom vezom s dramskim odgojem pod mentorstvom prof. Ines Pavlinac i prof. Vesne Rogulja Mart.
Radionicu engleskog jezika na kojoj se igrao interaktivni kviz Back to Gimnazija Sisak u aplikaciji Actionbound, osmislili su i izradili učenici izborne nastave engleskog jezika drugih razreda pod vodstvom prof. Adamović i prof. Furlan Zaborac. Zanimljivi kviz podrazumijevao je izvršavanje misija i svojevrsni „tresaure hunt“ tijekom kojega su sudionici, uz pomoć učenika Franke Kuryk, Ane Pernar i Denisa Grozdanića dobili priliku upoznati zanimljivosti u samoj zgradi Gimnazije, podsjetiti se njezine povijesti, naučiti nešto novo, usavršiti vještinu govorenja i zabaviti se. Hvala našim gimnazijalcima Franki, Ani i Denisu i svima koji su sudjelovali. Bili ste odlični!
Učenici Sunčica Bakarić, Lea Gnjatović, Magdalena Milošić, Barbara Pernar i Danijel Šimičić ( 3.a ) uz vodstvo prof. B. Sorić pripremili su kviz sa kulturološkim pitanjima, te jezičnim razlikama između američkog i britanskog engleskog, zatim zadatak povezivanja pojmova, a radilo se o specifičnom vokabularu mladih.Osim toga pripremili se igre hangman i guess who.
Radionica engleskog jezika počela je neuobičajeno, dramskim vježbama neverbalnog izražavanja pod inspirativnim vodstvom prof. Vesne Rogulja Mart. Nakon prvotnog iznenađenja svi sudionici su s oduševljenjem prihvatili probuditi dijete u sebi. Uslijedio je interaktivni kviz kojeg su u Canvi osmislile učenice 3.b razreda Petra Lucija Selak, Dunja Ordanić i Katja Rončecić Sentočnik pod vodstvom prof. Ines Pavlinac. Kvizom je obuhvaćeno pet kategorija kojima se na zabavan i edukativan način „provjerilo” znanje sudionika o britanskoj povijesti, kulturi, jeziku i gramatici.
Hvala učenicama i svim sudionicima zaista širokog raspona životne dobi na zanimljivom i zabavnom popodnevu!
Radionice njemačkoga jezika
Na radionici njemačkog jezika koju su pripremile učenice Gita Čulig( 3c ),Elena Mužina (2a), Petra Plavec (2 b) i Emina Kuhta ( 1 a ) uz vodstvo prof. Merime Šehović Bogdanović zainteresirani građani sudjelovali su u njemačkom Fluchtraum-u ( escape room ) i timskim radom rješavali jezične zagonetke i križaljke na njemačkom kako bi pronašli " ključ za izlaz" iz učionice. Zatim su im pripremili igrokaz na njemačkom,a koliko su posjetitelji bili vješti u slušanju s razumijevanjem pokazali su odgovorima na pitanja na odgledani igrokaz.
Leon Šimičić ( 1.a ), Toni Bajtela ( 2.a ), Matea Anušić ( 4.c ) i Mateja Dobrenić ( 4.c ) svojim su zajedničkim istraživačkim radom uz vodstvo prof. Gordane Lončar dokazali timski rad i suradnju pri realizaciji projekta o zanimljivostima iz njemačke povijesti, kulture, automobilske industrije i gastronomije. Da bi upotpunili sliku njemačkog jezičnog područja pridružile su im se učenice Klara Balog ( 4.c ) i Sara Lepesić ( 4.c ) sa svojim predstavljanjem Švicarske. I prvi i drugi dio izlaganja zaokružen je zanimljivim kvizom za posjetitelje kojim su mogli provjeriti svoje razumijevanje.
Nakon zabavnog dijela uslijedio je zajednički obilazak škole na njemačkom.
Radionice hrvatskoga jezika
U sklopu projekta Jezično poslijepodne održane su i dvije radionice iz hrvatskog jezika pod mentorstvom prof. Josipe Peškir Ćorković, prof. Nikoline Mesić i prof. Natalije Miletić.
Za potrebe jedne radionice učenici Gimnazije Sisak Gabriela Kuryk i Marko Ćorković osmislili su duhoviti kviz kroz čija su pitanja naše goste vodili Matea Anušić i Martin Sambolek, a na drugoj su se radionici učenici 8. razreda Osnovne škole 22. lipnja, koji su nas posjetili u pratnji svoje prof. Lidije Rajković, prepustili kreativnost izrade zatamnjene poezije uz pomoć Karle Korečić i Maksa Hajnemana.
Obje su radionice protekle u opuštenoj atmosferi, a naši gosti, neki od njih bivši, a neki, nadajmo se, budući učenici Gimnazije Sisak rado su od nas pošli u ostatak svoga dana.
Tehničku podršku projektu pružile su prof. Ajla Velić i prof.L. Pahić Gajić.